Mūsu vietne izmanto sīkdatnes
Lai piedāvātu jums labāko iespējamo pārlūkošanas un iepirkšanās pieredzi, mēs lūdzam jūs pārvaldīt mārketinga un veiktspējas preferenču izvēli. Ņemiet vērā, ka vietne izmanto nepieciešamās (obligātās) sīkdatnes, no kurām jūs nevarat atteikties. Tāpat informējam, ka mēs izmantojam trešo pušu sīkdatnes, ko izveidojuši citi pakalpojumu sniedzēji (trešās puses). Tās tiek sūtītas no ierīcēm vai domēniem, kurus šī tīmekļa lapa nepārvalda. Visus datus, kas iegūti no šīm sīkdatnēm, apstrādā trešā puse.
Sīkdatņu politika
I. Vispārīgie noteikumi
1. Sabiedriba ar ierobezotu atbildibu "Euronics Latvia", Reg. No. 40003829397, address: Ieriķu iela 5B, Rīga, Latvija, LV-1084; e-mail address: klientu.centrs@euronics.lv; tīmekļa vietas adrese: https://www.euronics.lv (turpmāk - Sabiedrība) apņemas nodrošināt Sabiedrības tīmekļa vietnes https://www.euronics.lv (turpmāk - vietne) un tās apmeklētāju personiskās informācijas drošību un viņu tiesību aizsardzību, apmeklējot Sabiedrības vietni un iepazīstoties ar tās saturu.
Šī sīkdatņu politika ir sagatavota ar nolūku, lai mūsu tīmekļa vietnes apmeklētāji iegūtu papildu informāciju par vietnē izmantotajām tehnoloģijām un to, kā Sabiedrība tās izmanto.
II. Informācija par sīkdatnēm
2. Sīkdatnes ir mazas burtu un skaitļu datnes, kas tiek lejupielādētas un saglabātas jūsu datorā vai citā ierīcē (piemēram, viedtālrunī, planšetdatorā), un saglabātas jūsu tīmekļa pārlūkā vietnes apmeklējuma laikā. Tās var izmantot, lai sekotu līdzi, kādas lapas vietnē apmeklējat, lai saglabātu jūsu ievadīto informāciju vai atcerētos jūsu izvēles, piemēram, valodas iestatījumus, vietnes pārlūkošanas laikā.
III Sīkdatņu veidošanas nolūks un tiesiskais pamats
3. Sīkdatnes ir nepieciešamas, lai jūs varētu ērtāk izmantot mūsu digitālos pakalpojumus, piemēram, tiešsaistes maksājumu veikšanai, lai mēs varētu iegūt informāciju par to, kā apmeklētāji izmanto mūsu tīmekļa vietni, un lai mēs varētu uzlabot apmeklētājiem piedāvātos pakalpojumus. Sīkdatnes tiek izmantotas arī ar nolūku sniegt jums pielāgotu informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem. Mēs izmantojam dažāda veida sīkdatnes, kas tiek izvietotas pēc noklusējuma (piemēram, "nepieciešamās" sīkdatnes), taču par atsevišķām sīkdatnēm, kas tiek izmantotas analītiskiem un mērķauditorijas atlases nolūkiem, mēs prasām jūsu piekrišanu. Sniedzot piekrišanu sīkdatņu joslā, kas tiek parādīta, kad apmeklējat tīmekļa vietni, jūs izvēlaties, vai atļaujat izmantot noteiktas sīkdatņu kategorijas.
IV Sīkdatņu veidi un to pielietojums
4. Mēs izmantojam trīs sīkdatņu kategorijas, taču prasām lietotāju piekrišanu tikai divām no tām. Jūs varat piekrist abām sīkdatņu kategorijām vai tikai kādai no tām. Piekrītot kādai sīkdatņu kategorijai, jūs sniedzat piekrišanu visām šajā kategorijā ietilpstošajām sīkdatnēm (skatiet detalizētu sīkdatņu sarakstu zemāk). Jūs jebkurā brīdī varat mainīt savas izvēles un atteikties no sīkdatnēm. Nepieciešamās (obligātās) sīkdatnes
Nepieciešamās sīkdatnes ir būtiskas un tās jums ļauj piekļūt dažādām tīmekļa vietnes daļām. Šīs sīkdatnes tiek saglabātas jūsu datorā, viedtālrunī, planšetdatorā vai citā ierīcē vietnes apmeklējuma un pārlūkošanas laikā vai noteiktā laika periodā. Tās tiek iestatītas, reaģējot uz jūsu darbībām, kas ir uzskatāmas par pakalpojuma pieprasīšanu, piemēram, privātuma preferenču iestatīšana, pierakstīšanās vai veidlapu aizpildīšana. Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas tīmekļa vietnes darbībai, tāpēc tās nevar izslēgt, un tādēļ lietotāja piekrišana šai sīkdatņu kategorijai netiek prasīta. Mārketinga un analītiskās sīkdatnes
Analītiskās sīkdatnes ļauj uzskaitīt apmeklējumu skaitu un avotus, lai mēs varētu izmērīt un uzlabot savas tīmekļa vietnes darbību. Tās mums palīdz saprast, kuras lapas ir visiecienītākās un kuras tiek izmantotas visretāk, kā arī to, kā apmeklētāji pārvietojas mūsu vietnē. Ja atteiksieties no šo sīkdatņu izmantošanas, jūsu apmeklējums netiks iekļauts mūsu statistikā, bet vienlaikus neierobežos jūsu darbības mūsu tīmekļa vietnē.
Mārketinga sīkdatnes tiek izmantotas, lai identificētu jums vēlamo saturu šajā tīmekļa vietnē un sniegtu jums vispiemērotāko informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem, uzlabotu mūsu satura pielāgošanu un paplašinātu jūsu darbību mūsu vietnē. Šīs sīkdatnes var tikt izmantotas mūsu reklāmas kampaņu vajadzībām trešo pušu tīmekļa vietnēs. Ja jūs piekrītat šo sīkdatņu izmantošanai, mēs varam saņemt arī informāciju par mūsu uzticamo partneru tīmekļa vietnēm, kurās jūs esat reaģējuši uz mūsu reklāmām. Ja atteiksieties no šo sīkdatņu izmantošanas, jums tiks piedāvātas vispārīgas un nepersonalizētas reklāmas. Veiktspējas sīkdatnes
Veiktspējas sīkdatnes uzlabo lietotāja pieredzi un glabā sevī dažādus lietotāja izvēli dažādos iestatījumos. Veiktspējas sīkdatnes ļauj lietotājam saņemt vairāk satura un uzlabo mājas lapas ātrdarbību un lietošanas ērtumu.
4.1 Lai nodrošinātu augstas kvalitātes saturu, rādītu atbilstošu reklāmu un ievāktu statistikas datus, Sabiedrība izmanto arī trešo pušu sīkdatnes. Jūs varat iepazīties ar trešo pušu sīkdatņu politiku un noteikumiem atbilstošās puses tīmekļa vietnē. Dažas vietnes var sūtīt datus uz trešām valstītm (Google, Youtube)
VI Informācija par personas doto piekrišanu sīkdatņu izveidei
6. Apmeklējot šo vietni, lietotājam tiek attēlots logs ar ziņojumu par to, ka vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Ja Jūs noklikšķināsiet uz opcijas " Atļaut visu ", tas nozīmēs, ka esat piekritis visām sīkdatnēm, kas atrodas tīmekļa vietnē un Jūs apstiprināt, ka esat iepazinies ar informāciju par sīkdatnēm, to izmantošanas nolūkiem, gadījumiem, kad informācija tiek nodota trešajām personām.
Nospiežot “Noraidīt” tiks izmantotas tikai nepieciešamās (obligātas) sīkdatnes. Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas mājas lapas darbībai, drošiem pirkumiem un nodrošina svarīga satura attēlošanu. Lietotājs nevar atteikties no šo sīkdatņu glabāšanas.
VII Sīkdatņu noraidīšana
7. Ja vēlaties, lai jūsu ierīcē netiktu izmantotas sīkdatnes, jūs varat pārvaldīt sīkdatņu izvēles atzīmējot to tīmekļa vietnē izmantotajā sīkdatņu sarakstā sadaļā “Sīkdatņu iestaījumi”. Ņemiet vērā, ka šādas izmaiņas/izvēle var ietekmēt tīmekļa vietnes funkcionalitāti, un tā dēļ jums var nebūt iespējams iegūt personalizētus piedāvājumus vai reklāmas.
VIII Piekrišanas atsaukšana
8. Jebkurā brīdī varat mainīt to, kādas sīkdatnes ļaujat mums izmantot, vai atteikties no sīkdatņu izmantošanas. Jūs varat atteikties no visām sīkdatnēm, izņemot "obligātās".
Ja vēlaties dot piekrišanu vai atsaukt savu piekrišanu analītiskajām un mārketinga sīkdatnēm, noklikšķiniet uz vietnes kājenē (apakšā) vai privātuma politikas sadaļā:
IX Politikas izmaiņas
9. Ja Jums ir jautājumi par personas datu apstrādi, aicinām iepazīties ar Sabiedrības privātuma politiku, kas atrodama Sabiedrības tīmekļa vietnes sadaļā "Privātuma politika" (saite) vai sazināties ar Sabiedrības datu aizsardzības speciālistu dati@euronics.lv
Sabiedrībai ir tiesības jebkurā brīdī izmainīt šo sīkdatņu politiku. Visas izmaiņas sīkdatņu izmantošanas politikā tiks publicētas https://euronics.lv.
Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas, lai mūsu vietne darbotos pareizi un droši. Nepieciešamās sīkdatnes ļauj pārlūkot mūsu vietni, droši pabeigt pirkumus un nodrošināt, ka svarīga informācija ir redzama. Lietotājs nevar izmantot vietni bez šīm sīkdatnēm.
Šīs sīkdatnes palīdz mums un attiecīgajām trešo pušu vietnēm rādīt personalizētas un atbilstošas reklāmas vai informāciju. Mārketinga sīkdatnes apkopo informāciju par jūsu pārlūkošanas uzvedību, ko var apvienot ar citiem mūsu rīcībā esošajiem datiem par jums. Šīs sīkdatnes tiek izmantotas lietotāju profilēšanai un mērķtiecīgam mārketingam.
Veiktspējas sīkfaili uzlabo lietotāja pieredzi un saglabā lietotāja izvēli dažādos iestatījumos. Šīs sīkdatnes arī ļauj vietnes lietotājam iegūt vairāk satura un uzlabot vietnes funkcionalitāti.
Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas, lai mūsu vietne darbotos pareizi un droši. Nepieciešamās sīkdatnes ļauj pārlūkot mūsu vietni, droši pabeigt pirkumus un nodrošināt, ka svarīga informācija ir redzama. Lietotājs nevar izmantot vietni bez šīm sīkdatnēm.
Šīs sīkdatnes palīdz mums un attiecīgajām trešo pušu vietnēm rādīt personalizētas un atbilstošas reklāmas vai informāciju. Mārketinga sīkdatnes apkopo informāciju par jūsu pārlūkošanas uzvedību, ko var apvienot ar citiem mūsu rīcībā esošajiem datiem par jums. Šīs sīkdatnes tiek izmantotas lietotāju profilēšanai un mērķtiecīgam mārketingam.
Veiktspējas sīkfaili uzlabo lietotāja pieredzi un saglabā lietotāja izvēli dažādos iestatījumos. Šīs sīkdatnes arī ļauj vietnes lietotājam iegūt vairāk satura un uzlabot vietnes funkcionalitāti.
APKOPE, GARANTIJAS UN REMONTA DARBI, REZERVES DAĻAS
Vai tava uzticamā ierīce ir bojāta un nezini ko darīt tālāk?
20+
gadu pieredze
Baltija
pakalpojuma pārklājums
Vienmēr lētāk
Euronics lojāliem klientiem
30 000+
apmierinātu klientu gadā
Svarīgi jautājumi, par kuriem padomāt vispirms:
01
Vai ierīcei vēl ir spēkā garantija?
Garantija ir spēkā balstoties uz pirkuma dokumentu. Bez spēkā esošas garantijas ir jāņem vērā cenu lapa.
02
Kāda veida ierīcei ir nepieciešams remonts?
Mēs iesakām sazināties ar mūsu klientu centru, lai precizētu informāciju. Piedāvājam remontu arī ierīcēm, kas iegādātas citos veikalos, taču jāņem vērā, ka ne visu ražotāju ierīces mūsu partneri var apkalpot. Tāpat varam palīdzēt ar smagāku ierīču transportēšanu, , kuru svars ir virs 10kg.
Ja preces svars ir virs 10 kg un ir nepieciešama palīdzība ar tās transportēšanu - sazinies ar mūsu klientu centra speciālistu.
Kā nosūtīt ierīci remontam?
Uz kurieni ir jānogādā ierīci?
Ierīces zem 10 kg var tikt nogādātas līdz tuvākajam Euronics veikalam, uz kases zonu. Ja ierīce ir smagāka par 10 kg, ir jāsazinās ar mūsu klientu centru, lai organizētu preces transportu.
Kas notiks ar manu ierīci?
Preces stāvoklis tiks piefiksēts veikalā un apraksts tiks nosūtīts uz norādīto e-pastu. Ierīce tiks nosūtīta uz autorizētu servisa centru remontdarbu veikšanai. Mēs varam piedāvāt aizvietotājpreci tādām kategorijām kā ledusskapji, veļas mazgājamās mašīnas. Lojāliem klientiem šis pakalpojums ir pieejams ar -50% alaidi.
Kad ierīce ir gatava
Tiklīdz ierīce ir gatava, saņemsi SMS vai e-pasta paziņojumu. Ierīci var saņemt izvēlētajā veikalā vai izmantot piegādes pakalpojumu. Ierīce ir jāizņem 60 dienu laikā.
Apskati mūsu cenu lapu
Vairāk informācijas par maksas remonta un apkopes pakalpojumiem atradīsi mūsu cenrādī.
Svarīgi: Ierīcēm bez garantijas var tikt piemērota papildu maksa, par kuru tiks ziņots cenu piedāvājumā
Kad ierīce ir gatava, lūdzam sagaidīt SMS vai e-pasta apstiprinājumu.
Uztraucies par rezerves daļām?
Mums ir svarīga dabai draudzīga attieksme. Ja ierīcei ir nepieciešama rezerves daļa, sazines ar mums.
Dažreiz mazi uzlabojumi ir pietiekami, lai skaistā ierīce kalpotu vēl ilgāk.
Biežāk uzdotie jautājumi
Iesniedzu pieteikumu. Cik ilgā laikā ar mani sazināsies?
Mēs sazināsimies ar jums 1–3 darba dienu laikā, lai vienotos par turpmākajām darbībām (piemēram, vizīti vai ierīces transportēšanu līdz servisa centram).
Vai uz remonta laiku varu saņemt nomaiņas preci?
Ja jūsu ierīcei ir pagarināta garantija, nomaiņas prece jums izmaksās tikai 9,90 €. Citos gadījumos nomaiņas preci piedāvājam kā maksas pakalpojumu. Plašāku informāciju skatiet mūsu cenrādī..
Kāda ir atšķirība starp garantiju un tiesībām iesniegt sūdzību?
Garantija izriet no ražotāja noteikumiem un nosacījumiem, kuru ilgums var būt no sešiem mēnešiem līdz vairākiem gadiem atkarībā no ražotāja. Īstenojot ražotāja garantiju, jums jāsazinās ar ražotāju vai tā pilnvarotu pārstāvi. Tiesības iesniegt prasību ir spēkā saskaņā ar Latvijas likumdošanu:
1. Privātpersonām tas ir 2 gadi no iegādes datuma. Prasība jāiesniedz ne vēlāk kā 2 mēnešu laikā pēc problēmas parādīšanās, sazinoties ar tirgotāju.
2. Juridiskām personām ir spēkā tikai ražotāja garantija, tiesības iesniegt prasību neattiecas.
Vai ierīcei ir jauna garantija/tiesības iesniegt pretenzijas pēc remonta?
Ja remonts tiek aizstāts ar visas ierīces maiņu, tad visai ierīcei tiek piemērots jauns 2 gadu garantijas periods.
Kāpēc man jāmaksā pieteikuma apstrādes un piegādes maksa, ja manai ierīcei ir spēkā garantija?
"Ja diagnostikas laikā izrādās, ka problēma nav ražošanas defekts vai arī tā ir radusies lietotāja kļūdas dēļ, izmaksu sadalījums ir sekojošs:
1. Pirmajā gadā pēc iegādes izmaksas sedz tirgotājs.
2. Otrajā gadā pēc iegādes izmaksas sedz klients.
3. Juridiskām personām - izmaksas sedz klients abos gados, ja problēmas cēlonis nav ražošanas defekts."
Kāds ir saprātīgs remonta laiks?
Katrs gadījums tiek izvērtēts individuāli, pamatojoties uz saprātīguma principu – ierīce ir jāremontē patērētājam pieņemamā laika periodā. Atkarībā no problēmas sarežģītības tas var ilgt no dažām nedēļām līdz pat vairākiem mēnešiem.
Vai garantija vai tiesības iesniegt pretenzijas tiks pagarinātas par remonta ilgumu?
Garantijas periods parasti netiek pagarināts. Tomēr daži ražotāji var piedāvāt papildu 1–3 mēnešu garantiju remontam, pat ja sākotnējā garantija ir beigusies. Garantijas periods netiek pagarināts, bet uz salabotajām detaļām attiecas jauns 2 gadu garantijas periods.