Klientu centrs 10-21, Sv. 10-19 67 555 888

Grozs

Grozs ir tukšs

Atpakaļ

Tel. (Darba dienas 10-19):  67 555 888
Obligāts lauks

Šī funkcionalitāte ir pieejama tikai lietotājiem, kuri ir apstiprinājuši veiktspējas sīkdatņu lietošanu

APKOPE, GARANTIJAS UN REMONTA DARBI, REZERVES DAĻAS

Vai tava uzticamā ierīce ir bojāta un nezini ko darīt tālāk?

20+


gadu pieredze

Baltija


pakalpojuma pārklājums

Vienmēr lētāk


Euronics lojāliem klientiem

30 000+


apmierinātu klientu
gadā

Svarīgi jautājumi, par kuriem padomāt vispirms:

01

Vai ierīcei vēl ir spēkā garantija?


Garantija ir spēkā balstoties uz pirkuma dokumentu. Bez spēkā esošas garantijas ir jāņem vērā cenu lapa.
02

Kāda veida ierīcei ir nepieciešams remonts?


Mēs iesakām sazināties ar mūsu klientu centru, lai precizētu informāciju. Piedāvājam remontu arī ierīcēm, kas iegādātas citos veikalos, taču jāņem vērā, ka ne visu ražotāju ierīces mūsu partneri var apkalpot. Tāpat varam palīdzēt ar smagāku ierīču transportēšanu, , kuru svars ir virs 10kg.
Ja preces svars ir virs 10 kg un ir nepieciešama palīdzība ar tās transportēšanu - sazinies ar mūsu klientu centra speciālistu.

Kā nosūtīt ierīci remontam?

Uz kurieni ir jānogādā ierīci?


Ierīces zem 10 kg var tikt nogādātas līdz tuvākajam Euronics veikalam, uz kases zonu. Ja ierīce ir smagāka par 10 kg, ir jāsazinās ar mūsu klientu centru, lai organizētu preces transportu.

Kas notiks ar manu ierīci?


Preces stāvoklis tiks piefiksēts veikalā un apraksts tiks nosūtīts uz norādīto e-pastu. Ierīce tiks nosūtīta uz autorizētu servisa centru remontdarbu veikšanai. Mēs varam piedāvāt aizvietotājpreci tādām kategorijām kā ledusskapji, veļas mazgājamās mašīnas. Lojāliem klientiem šis pakalpojums ir pieejams ar -50% alaidi.

Kad ierīce ir gatava


Tiklīdz ierīce ir gatava, saņemsi SMS vai e-pasta paziņojumu. Ierīci var saņemt izvēlētajā veikalā vai izmantot piegādes pakalpojumu. Ierīce ir jāizņem 60 dienu laikā.

Apskati mūsu cenu lapu


Vairāk informācijas par maksas remonta un apkopes pakalpojumiem atradīsi mūsu cenrādī.
Svarīgi: Ierīcēm bez garantijas var tikt piemērota papildu maksa, par kuru tiks ziņots cenu piedāvājumā
Kad ierīce ir gatava, lūdzam sagaidīt SMS vai e-pasta apstiprinājumu.

Ievadiet datus, lai apskatītu ierīces statusu:

Šī funkcionalitāte ir pieejama tikai lietotājiem, kuri ir apstiprinājuši veiktspējas sīkdatņu lietošanu

Uztraucies par rezerves daļām?

Mums ir svarīga dabai draudzīga attieksme. Ja ierīcei ir nepieciešama rezerves daļa, sazines ar mums.
Dažreiz mazi uzlabojumi ir pietiekami, lai skaistā ierīce kalpotu vēl ilgāk.

Biežāk uzdotie jautājumi

  • Iesniedzu pieteikumu. Cik ilgā laikā ar mani sazināsies?
    Mēs sazināsimies ar jums 1–3 darba dienu laikā, lai vienotos par turpmākajām darbībām (piemēram, vizīti vai ierīces transportēšanu līdz servisa centram).
  • Vai uz remonta laiku varu saņemt nomaiņas preci?
    Ja jūsu ierīcei ir pagarināta garantija, nomaiņas prece jums izmaksās tikai 9,90 €. Citos gadījumos nomaiņas preci piedāvājam kā maksas pakalpojumu. Plašāku informāciju skatiet mūsu cenrādī..
  • Kāda ir atšķirība starp garantiju un tiesībām iesniegt sūdzību?
    Garantija izriet no ražotāja noteikumiem un nosacījumiem, kuru ilgums var būt no sešiem mēnešiem līdz vairākiem gadiem atkarībā no ražotāja. Īstenojot ražotāja garantiju, jums jāsazinās ar ražotāju vai tā pilnvarotu pārstāvi. Tiesības iesniegt prasību ir spēkā saskaņā ar Latvijas likumdošanu:
    1. Privātpersonām tas ir 2 gadi no iegādes datuma. Prasība jāiesniedz ne vēlāk kā 2 mēnešu laikā pēc problēmas parādīšanās, sazinoties ar tirgotāju.
    2. Juridiskām personām ir spēkā tikai ražotāja garantija, tiesības iesniegt prasību neattiecas.
  • Vai ierīcei ir jauna garantija/tiesības iesniegt pretenzijas pēc remonta?
    Ja remonts tiek aizstāts ar visas ierīces maiņu, tad visai ierīcei tiek piemērots jauns 2 gadu garantijas periods.
  • Kāpēc man jāmaksā pieteikuma apstrādes un piegādes maksa, ja manai ierīcei ir spēkā garantija?
    "Ja diagnostikas laikā izrādās, ka problēma nav ražošanas defekts vai arī tā ir radusies lietotāja kļūdas dēļ, izmaksu sadalījums ir sekojošs:
    1. Pirmajā gadā pēc iegādes izmaksas sedz tirgotājs.
    2. Otrajā gadā pēc iegādes izmaksas sedz klients.
    3. Juridiskām personām - izmaksas sedz klients abos gados, ja problēmas cēlonis nav ražošanas defekts."
  • Kāds ir saprātīgs remonta laiks?
    Katrs gadījums tiek izvērtēts individuāli, pamatojoties uz saprātīguma principu – ierīce ir jāremontē patērētājam pieņemamā laika periodā. Atkarībā no problēmas sarežģītības tas var ilgt no dažām nedēļām līdz pat vairākiem mēnešiem.
  • Vai garantija vai tiesības iesniegt pretenzijas tiks pagarinātas par remonta ilgumu?
    Garantijas periods parasti netiek pagarināts. Tomēr daži ražotāji var piedāvāt papildu 1–3 mēnešu garantiju remontam, pat ja sākotnējā garantija ir beigusies. Garantijas periods netiek pagarināts, bet uz salabotajām detaļām attiecas jauns 2 gadu garantijas periods.
Radušies jautājumi?
Esam gatavi jums palīdzēt!
Klientu centra speciālists