Klientu centrs 67 555 888

Grozs

Grozs ir tukšs

Atpakaļ

Tel. (Darba dienas 10-19):  67 555 888
Obligāts lauks

Šī funkcionalitāte ir pieejama tikai lietotājiem, kuri ir apstiprinājuši veiktspējas sīkdatņu lietošanu

header_company

Piegāde un uzstādīšana


Pasūtiet preču piegādi uz mājām, pakomātu vai apmeklējiet tuvāko Euronics veikalu! Turklāt jūs varat pasūtīt preces ar piegādi līdz dzīvokļa druvīm bez papildu maksas par stāvu. Ja vēlaties, mēs paņemsim veco ierīci, lai jums nebūtu jātērē savs laiks, piemēram, ledusskapja pārvadāšanai un nogādāšanai līdz utilizācijas centram. Ja jums nepieciešama palīdzība jauna aprīkojuma uzstādīšanā, pasūtiet uzstādīšanas pakalpojumu uzreiz pirkuma laikā e-veikalā vai konsultējieties ar mūsu speciālistu tuvākajā Euronics veikalā.

Piegāde uz mājām

  • Piegāde visā Latvijā.
  • Pakalpojuma cena sākot ar 7.99€.
  • Papildus piedāvājam tehnikas uzstādīšanas un vecās tehnikas iznešanas pakalpojumus.
  • Piegāde notiek laika posmā no 10:00 līdz 21:00.
  • Piegādes laiks dienās var atšķirties no mājas lapā norādītā.

description about image

Vecās ierīces izvešana

  • Mēs utilizēsim Jūsu veco ierīci.
  • Jums nebūs jātērē laiks smagas ierīces izvešanai.
  • Vecajai ierīcei ir jābūt atslēgtai no tīkla, tīrai un saliktā veidā.
  • Vecās ierīces izvešanas pakalpojums ir pieejams tikai, ja ir izvēlēta piegāde uz mājām.
  • Pakalpojuma pieejamība un cena ir redzama pie preces, noformējot pasūtījumu.

description about image

Tehnikas uzstādīšana

  • Pamata paka ietver ierīces pieslēgšanu tīklam, televizora uzstādīšana uz galdiņa.
  • Paplašinātās pakas iever televizora uzstādīšanu uz sienas stiprinājuma, durvju atvēršanas virziena maiņa ledusskapjiem vai iebūvējamās tehnikas uzstādīšana.
  • Tehnikas uzstādīšanas pakalpojums ir pieejams, ja tika izvēlēta piegāde uz mājām.
  • Pakalpojuma pieejamība un cena ir redzama pie preces, noformējot pasūtījumu.

Piegāde līdz mājas durvīm

  • Pakalpojums ir pieejams jebkurai precei.
  • Piegāde visā Latvijā.
  • Piegāde tiek veikta katru dienu no 10:00 līdz 21:00.
  • Piegāde notiek līdz mājas vai kāpņu telpas durvīm. Uznešana ir atsevišķs, maksas pakalpojums.
  • Cenas sākot no 7,99€.


description about image

Piegāde uz pakomātu un paku bodi

Ātrs un ērts veids, lai saņemtu neliela izmēra pasūtījumus sev tuvākajā Omniva vai DPD pakomātā. Tuvāko pakomātu varat atrast kartē, veicot pasūtījumu. Piegādes cena 2,99 €.

description about image

Euronics veikals

E-veikalā iegādātu preci varat saņemt arī Euronics veikalā. Pakalpojums ir bezmaksas.

Preces piegādes termiņi var atšķirties no norādītiem.
Pasūtot vairākas ierīces, piegādes cena var mainīties.

Piegādes dienā ar Jums sazināsies kurjers.



Piegādes un uzstādīšanas nosacījumi

Vispārīgie noteikumi

  • Par preču piegādi ir paredzēta maksa, tā nav iekļauta preces cenā. Informācija par preču piegādi, tajā skaitā maksa par piegādi, ir norādīta Interneta veikala sadaļā „Piegāde”. Piegāde iespējama visā Latvijas Republikas teritorijā.
  • Piegādes veidu var izvēlēties veicot preču pasūtījumu sadaļā „Piegādes info”.
  • Preces tiek piegādātas tikai tad, ja pasūtījums ir pilnībā apmaksāts, un Pārdevējs savā norēķinu kontā, kasē vai preču piegādātājs (ja maksājums veikts skaidrā naudā) ir saņēmis samaksu pilnā apmērā par attiecīgajā pasūtījumā norādītajām precēm.
  • Ja Pircējs nav izvēlējies saņemt preces Pārdevēja tirdzniecības vietā, Preču piegādi veic kurjers. Preces tiek piegādātas uz Pircēja pasūtījumā norādīto adresi. Par preču piegādes laiku Puses vienojas telefoniski, Pārdevējam vai preču piegādātājam (kurjeram) zvanot uz pasūtījumā norādīto tālruni. Pircējs ar preču piegādi saistītajos jautājumos var sazināties ar Pārdevēju, zvanot uz Interneta veikalā norādītajiem Pārdevēja tālruņa numuriem (67555888).
  • Pēc preču nodošanas kurjeram, tas var sazināties ar Pircēju, lai precizētu ar piegādi saistīto informāciju.
  • Maksimālais preču piegādes termiņš Latvijas Republikas teritorijā precēm, kas ir pieejamas Pārdevēja noliktavā, ir 7 (septiņas) darba dienas pēc Pasūtījuma apmaksas dienas . Parasti Preču piegāde tiek veikta ne vēlāk kā 2 (divu) darba dienu laikā pēc Pasūtījuma apmaksas dienas , tomēr Preču piegāde šādā termiņā netiek garantēta un Preces var netikt piegādātas šādā termiņā. Preču piegādes termiņš, kurā tiek garantēta Preču piegāde ir 7 (septiņas) darba dienas pēc Pasūtījuma apmaksas dienas.
  • Par preču piegādes termiņu precēm, kas nav pieejamas Pārdevēja noliktavā, kā arī par preču piegādes iespēju un termiņu ārpus Latvijas Republikas teritorijas Puses vienojas atsevišķi. Informācija par to vai attiecīgā prece ir pieejama Pārdevēja noliktavā ir izvietota Interneta veikalā blakus attiecīgajai precei. Izvēlne „Ielikt grozā“ nozīme, ka prece ir pieejama, savukārt izvēlne „Pieejams?“ nozīmē, ka prece var nebūt pieejama un tās pieejamība ir jānoskaidro sazinoties ar Pārdeveja klientu apkalpošanas centru.
  • Ja Pārdevējs nevar izpildīt pasūtījumu tādēļ, ka pasūtītās preces nav pieejamas, Pārdevējs var piegādāt Pircējam ekvivalentu preci par ekvivalentu cenu. Ja šādā gadījumā Pircējs, kurš ir Patērētājs, izmanto Atteikuma tiesības, izmaksas, kas saistītas ar preču atdošanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pārdevējs. Ja Pārdevējs nepiegādā Pircējam ekvivalentu preci par ekvivalentu cenu, viņš par to informē Pircēju un atmaksā Pircējam visu veikto iemaksu ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) kalendāra dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs saņēmis Pircēja pasūtījumu.
  • Pircējam ir tiesības saņemt pasūtītās un apmaksātās preces arī Pārdevēja tirdzniecības vietā. Preces var saņemt tikai pēc tam, kad Pārdevējs savā norēķinu kontā vai kasē (ja maksājums veikts skaidrā naudā) ir saņēmis samaksu pilnā apmērā par attiecīgajā pasūtījumā norādītajām precēm. Pārdevēja klientu apkalpošanas speciālists sazinās ar Pircēju un paziņo par iespēju saņemt preces nekavējoties pēc samaksas saņemšanas, bet ne vēlāk kā 2 (divu) darba dienu laikā no Pasūtījuma apmaksas dienas. Pirms preču saņemšanas Pārdevēja tirdzniecības vietā vēlams sazināties ar Pārdevēju un pārbaudīt pasūtījuma apmaksas saņemšanu.
  • Lai veicinātu pēc iespējas ātrāku preču piegādi, norādāma pilnīga un precīza informācija par piegādes vietu (durvju kods, stāvs, precīza ēkas ieeja, ja tādas ir vairākas u.tml.). Pārdevējs nav atbildīgs par piegādes termiņa kavējumu, ja tas radies Pircēja nepilnīgi vai neprecīzi sniegtas informācijas dēļ.
  • Preces tiek piegādātas kopā ar preču pavadzīmi – rēķinu.
  • Pirms preces saņemšanas Pircējam jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (personas apliecība vai pase) vai autovadītāja apliecība. Ja Pircējs ir fiziska persona un preci saņem tās pilnvarotais pārstāvis, uzrādāma notariāla akta formā izdota pilnvara. Ja Pircējs ir juridiska persona, preces saņēmējs uzrāda pārstāvības tiesības apliecinošus dokumentus.
  • Pirms preces pieņemšanas un rēķina parakstīšanas Pircējam jāpārbauda preces iepakojums. Konstatējot iepakojuma vai preces bojājumu, tas jānorāda preču pavadzīmē – rēķinā un par to jāziņo Pārdevējam uz elektroniskā pasta adresi klientu.centrs@euronics.lv vai pa tālruņiem 67555888.
  • Par konstatētajiem preces bojājumiem Pircējam ir nekavējoties jāziņo Pārdevējam uz elektroniskā pasta adresi klientu.centrs@euronics.lv vai pa tālruņiem 67555888, vai Pārdevēja tirdzniecības vietā.





Citi pakalpojumi



  • Preču iegāde līzingā

    Veic lielāku pirkumu jau šodien. Aizpildi pieteikuma formu un saņem atbildi dienas laikā.

    Uzzināt vairāk >
  • Tehnikas atpirkums

    Atnesiet mums savu veco telefonu, klēpjdatoru vai planšeti un saņemiet atlaidi pirkumam savas vecās ierīces vērtībā.

    Uzzināt vairāk >
  • Ierīces aizsardzība

    Pagarini ierīces garantijas laiku uz 2 gadiem vai apdrošini to pret nelaimes gadījumiem.

    Uzzināt vairāk >
  • Euronics Dāvanu karte

    Euronics interneta veikalā jums ir iespēja iegādāties digitālo dāvanu karti! Dāvanu kartes vērtību norādat Jūs paši.

    Uzzināt vairāk >