Klientu centrs P.-Pk. 10-19 67 555 888

Grozs

Grozs ir tukšs

Atpakaļ

Tel. (Darba dienas 10-19):  67 555 888
Obligāts lauks

Šī funkcionalitāte ir pieejama tikai lietotājiem, kuri ir apstiprinājuši veiktspējas sīkdatņu lietošanu

Produkta atsauksmes noteikumi un nosacījumi.

Kāpēc mēs publicējam klientu atsauksmes par mūsu precēm?

  • Atsauksmes Euronics mājaslapā tiek apkopotas, lai dalītos ar citiem klientiem, par to kāda bija jūsu pieredze ar iegādāto preci. Vai vēlaties iesniegt atsauksmi? Lieliski! Lūdzu, ņemiet vērā šos noteikumus, rakstot atsauksmes, un jūsu novērtējums tiks publicēts Euronics interneta veikalā.

Mēs neļaujam iesniegt atsauksmes, ja pastāv šādi nosacījumi:

  • Klients nav iegādājies preci no Euronics
  • Viedokļi vai apgalvojumi nav saistīti ar preci vai preces lietošanu
  • Komentāri tikai par cenu/piegādi un/vai servisu
  • Komentāri, kas ir pretrunā ar labo praksi (rupjības) un komentāri, kas attiecas uz iespējamiem tiesību aktos noteiktiem pārkāpumiem (naida kurināšana, diskriminācija, aizskaršana, vienlīdzības pārkāpšana u.c.) vai saites/URL uz citām mājaslapām.
  • Atlaides, reklāmas kampaņas vai cenu atšķirības salīdzinājumā ar veikaliem vai tiešsaistes veikaliem, kas nav Euronics
  • Ar komerciālu saturu vai mērķi. Piemēram:
    • Jūs esat iegādājies preci no trešās puses, lai par to uzrakstītu atsauksmi
    • Atsauksmē ir minēts, ka par atsauksmes uzrakstīšanu ir saņemta atlīdzība no trešās puses.
  • Atsauksmes var tikt dzēstas šādos gadījumos:
    • Ja nav izpildīts viens vai vairāki nosacījumi vai ja Euronics par to ir pamatotas aizdomas.
    • Ja atsauksmē ir iekļauta informācija par preci, kas iegādes brīdī bija nepareiza, bet pēc tam ir izlabota. Lai nemulsinātu klientus, mēs varam noņemt atsauksmi.
    • Ja automātiskā pārbaude atklāj, ka atsauksmi ir veidojis robots un mums ir iemesls uzskatīt, ka atsauksme ir viltota.
  • Negatīvs komentārs nekad nav iemeslu atsauksmes noņemšanai vai dzēšanai. Ja atsauksme atbilst šiem kritērijiem, mēs to publicēsim mājaslapā.
  • Euronics pats nepievieno produktu atsauksmes, nemanipulē ar patērētāju atsauksmēm, nesponsorē atsauksmju saturu un nekādā citā veidā neietekmē to saturu.

Kā atsauksmes tiek apkopotas un parādītas?

  • No 15.08.2023. klienti var rakstīt atsauksmes tikai par tām precēm, ko viņi ir iegādājušies Euronics. Tādā veidā mēs varam būt pārliecināti, ka atsauksmes ir rakstījuši patiesie preces lietotāji. Euronics piemēro tehniskos līdzekļus, lai ierobežotu citu personu iespēju pievienot atsauksmes.
  • Klients apstiprina vērtējumu, mājaslapā nospiežot pogu 'Tālāk', pēc kā viņam ir iespēja komentēt preci un ja vēlas ar savu vārdu. Pretējā gadījumā komentārs netiks publicēts un vārds paliks anonīms.
  • Visi novērtējumi un atsauksmes tiek pārbaudītas katru dienu.
  • Atsauksmes tiek rādītas ar datumu, kad atsauksme tika izveidota.
  • Pēc apstiprināšanas atsauksmes un novērtējumus nevar mainīt. Vai vēlaties, lai mēs izdzēšam jūsu atsauksmi? Šādā gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru
  • Mēs rādām atsauksmes starp Baltijas valstīm (euronics.ee, euronics.lv un novastar.lt)

Euronics patur tiesības jebkurā laikā mainīt noteikumus un nosacījumus.