Klientu serviss
Pr-Pk 10-18:00

67218560, 25404030
27338884

 

Neaizmirsti aktivizēt apdrošināšanu!

AR GALAXY CARE LIETO SAVU JAUNO SAMSUNG IERĪCI BEZ RAIZĒM!

6 MĒNEŠU APDROŠINĀŠANA BEZ MAKSAS!*


Iegādājoties jaunu Samsung ierīci izmantotu savas iespējas pilnībā, neaizmirsti aktivizēt Galaxy Care aplikāciju 30 dienu laikā kopš ierīces iegādes

 

Ja mobilās ierīces ekrāns nejauši saplīst, tas tiks aizstāts ar jaunu Samsung autorizētajā servisa centrā.
Ja mobilo ierīci ir nejauši sabojājis ūdens vai cits šķidrums, tā tiks pilnībā salabota Samsung autorizētajā servisa centrā.
Ja mobilajai ierīcei ir nepieciešams veikt garantijas remontu, kurjers to nogādās Samsung servisa centrā un atpakaļ bez papildu maksas.
Pieejams tikai S6 un S7 sērijām.
 

GALAXY CARE APDROŠINĀŠANA IR PIEEJAMA ŠĀDĀM SAMSUNG IERĪCĒM

 

  • Izvairieties no ļaunām un/vai aizskarošām piezīmēm
  • Nepublicēt elektroniskās pasta adreses, telefona numurus un saites uz ārējiem resursiem
  • Nepublicēt informāciju par citiem uzņēmumiem un mājas lapām
  • Neieteikt lietotājiem iegādāties preces citās vietās

Pievienojiet savu komentāru

CAPTCHA
Lūdzu ievadīt drošības kodu

Saglabāt

Komentāri

  • Sintija

    03.12.2017 21:53

    Apdrošināšana
    Labdien! Kā es varu veikt apdrošināšanu internetā?

  • m Euronics Latvija

    04.12.2017 10:33

    Labdien. Ja jautājums ir konkrēti par GALAXY CARE, tad ir jālejuplādē aplikācija GALAXY CARE un tā ir jāaktivizē 30 dienu laikā kopš ierīces iegādes.