Klientu serviss
Pr-Pk 10-19:00
Se 10-17:00

67218560, 25404030
27338884

Uzzināt vairāk

 

Garantija PLUS

Katrai precei ir Patērētāju tiesību aizsardzības likumā paredzētais pretenzijas iesniegšanas laiks (2 gadi). Euronics saviem klientiem sniedz iespēju iegādāties papildus garantiju precēm “Garantija PLUS”. Tā ir iespēja pagarināt garantijas termiņu līdz 3 gadiem pēc pretenzijas iesniegšanas termiņa beigām un aizsargāt iegādāto preci no neparedzētiem gadījumiem, tādiem kā ūdens vai elektrības radīti bojājumi, mehāniski bojājumi vai zādzība.

 

“Garantija PLUS” darbības periodā mēs atrisināsim problēmas, kas saistītas ar preces trūkumiem. Gadījumos, kad precei būs nepieciešams remonts, Euronics bez maksas nodrošinās patērētājam uz remonta laiku aizvietotājpreci ar līdzvērtīgām īpašībām un funkcijām. Jums nebūs jādomā, kā nogādāt preci uz autorizētu servisa centru – par to parūpēsies Euronics kurjers.

 

Mūsu klientu apkalpošanas speciālisti pieņem pieteikumus 7 dienas nedēļā. Gadījumā, ja radusies problēma, Jūs varat vērsties tuvākajā Euronics veikalā vai klientu apkalpošanas centrā pa tālruņiem 67218560, 25404030, 27338884.

 

Salīdzini un izvēlies sev piemērotāko Garantija PLUS komplektu

 

  Standarta Sudraba Zelta
Patērētāju tiesību aizsardzības likumā paredzētais pretenzijas iesniegšanas laiks (2 gadi)
Pagarinātā aizsardzība pret ražošanas defektiem līdz 3 gadiem  
Bezmaksas transports uz un no servisa (precēm virs 10 kg visā Latvijas teritorijā)  
Aizvietotājpreces nodrošināšana uz remonta laiku   Bez maksas Bez maksas
Pakalpojums pieejams juridiskām personām  
Preces aizsardzība pret nelaimes gadījumiem (ieskaitot pilnīgu iznīcināšanu)    
Aizsardzība pret zādzību    
Bojājumu aizsardzība visā pasaulē    
Bezmaksas bojājumu novērtēšana apdrošināšanas gadījumam    
Ātra pieteikuma izskatīšana    
  - Sākot no 39,99€ Sākot no 69,99€

 

“Zelta Garantija PLUS” ietver sevī plašu aizsardzību pret bojājumiem! Iegādājoties Zelta komplektu, Jūs aizsargāsiet savu iekārtu no nelaimes gadījumiem (kritieniem, ūdens bojājumiem vai negaisa radītiem bojājumiem) un no zādzībām visā pasaulē. Papildus prece būs aizsargāta pret ražošanas defektiem līdz 5 gadiem. Atkārtots preces remonts neietekmēs garantijas periodu.

“Zelta Garantija PLUS” komplekts - labākā izvēle, ja vēlaties nodrošināt pilnīgu pirkuma aizsardzību.

 

 

Papildus informāciju par “Garantija PLUS” cenām, termiņiem un iegādes noteikumiem Jūs varat iegūt pie mūsu pārdevējiem Euronics veikalos, interneta veikalā www.euronics.lv. vai zvanot klientu apkalpošanas centram pa tālruņiem 67218560, 25404030, 27338884.

 

Atbilstoša informācija būs norādīta blakus preces bildei. Vēršam uzmanību uz to, ka Euronics piedāvā papildus garantiju mobilajiem telefoniem, datortehnikai (portatīvajiem datoriem, galda datoriem, planšetdatoriem), sadzīves tehnikai, televizoriem, mūzikas centriem, mazajai sadzīves un virtuves tehnikai (piemēram putekļu sūcēji, espresso automāti, blenderi) un skaistumkopšanas precēm.

 

Ar apdrošināšanas kopējiem noteikumiem var iepazīties šeit

 

Garantija PLUS noteikumi spēkā no 02.01.2017